Re: こだわりの雑談スレッド LIII めろん本気出すってよ。( No.114 )
  • 日時: 2022/11/06 12:18
  • 名前: ゆず (ID: 9adnvJBJ)

フル版

ラティアス!ラティアス!ラテァスぅぅぅぅうらてぃあすぅぅぅ!!!!! らてぃあす…らてぃあす…らてぃあ!らてぃぃあすぅぅうぅ!!!ラティアスラティアスラティアスらてぃぁすぃらてぃああああ!!! らてぃあああぁクンカクンカ!クンカクンカ!スーハースーハー!スーハースーハー!いい匂いだなぁ…くんくん んはぁっ!ラティアスたんの赤色の髪をクンカクンカしたいお!クンカクンカ!らてぃあぁあす!! 間違えた!モフモフしたいお!モフモフ!モフモフ!髪髪モフモフ!カリカリモフモフ…きゅんきゅんきゅい!! ポケスペ26巻のラティアスたんかわいかったよぅ!!らてぃあああ…あああ…あっあぁああらてぃあす!!らてぃあすぅぅうっ!!映画再公開出来て良かったねラティアスたん!あぁらてぃあすぅぅうぅ!かわいい!ラティアスたん!かわいい!らららてぃあああすぅぅ! 新作発売も発売されて嬉し…いやぁああああらてぃあああす!!!らららてぃぃぃああああすぅぅぅ!!ぎゃあああらてぃあすぅぅぅう!! ぐあああああああああああ!!!ゲームなんて現実じゃない!!!!あ…漫画も映画もよく考えたら… ラ テ ィ ア ス ち ゃ ん は 現実 じ ゃ な い?ららてぃいぃあぁぁあぁすぅぅぅぅぅん!!うぁああああああああああ!!そんなぁああああああ!!ぁすあすいやぁぁぁあああああらてぃあすぅぅぅぅ!!らてぃあああああすぅ!!サトシの野郎ぁああああ!! この!ちきしょー!やめてやる!!現実なんかやめ…て…え!?見…てる?漫画のラティアスちゃんが僕を見てる? 漫画のラティアスちゃんが僕を見てるぞ!ラティアスちゃんが僕を見てるぞ!メイド姿のラティアスちゃんが僕を見てるぞ!! 映画のラティアスちゃんが僕に話しかけてるぞ!!!よかった…世の中まだまだ捨てたモンじゃないんだねっ!いやっほぉおおおおおおお!!!僕にはラティアスちゃんがいる!!やったよエルレイド!!ラティアスまじ押し!!! あ、ポケダンのラティアスちゃんぅぅぅらてぃあすぅぅぅぅらてぃああああああす!!いやぁあああああらてぃあああああらてぃあああああ!!!! らてぃあっすらてぃあっすぅららららてぃあっああすぅぅぅぅぅミストボールぅぅ!!じゅ、十万ボルト!!らてぃあすぅぅぅ!!!りゅうせいぐんんんんん!! ううっうぅうう!!俺の想いよラティアスへ届け!!ひみつのことうのラティアスへ届け!